Politica de Retur și Garanție

Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiază de garanția legală de conformitate.

Compania noastra nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate in magazinul online.
Imaginile prezentate pe site pot fi diferite de produsele fizice (culoare, aspect etc.).

S.C. HoReCa Masters PRO  S.R.L isi asuma dreptul de a nu onora anumite comenzi in cazul in care respectivele produse nu mai fac parte din oferta curenta.
In cazul in care pretul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost gresit introduse in baza noastra de date sau afisate gresit, iar livrarea nu s-a efectuat inca, compania noastra isi aloca dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

Reclamatiile privind starea produselor trebuie comunicate in decurs de maxim 2 zile de la intrarea in posesie a acestora, telefonic la nr de telefon 0725 178781 sau prin e-mail la sales@horeca-masters.ro, urmand a fi solutionata dupa ce se verifica starea acestora.

Returnarea produselor se va face in maxim 14 zile lucratoare prin agentul firmei de distributie cu care firma S.C. HoReCa Masters PRO S.R.L are contract – de la locatia clientului și pe cheltuiala acestuia.

In cazul in care in urma verificarii se dovedeste ca produsele nu respecta cerintele mentionate de catre client in formularul de comanda, produsele se inlocuiesc pe cheltuiala furnizorului.

Dreptul de renuntare la cumparare NU se aplica in cazul persoanelor juridice.

Rambursarea sumelor aferente produselor (si a taxei de livrare, daca este cazul) se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii coletului catre noi. Rambursarea se face prin aceeasi metoda de plata utilizata de catre consumator la tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul este de acord cu alta modalitate de plata.

Nu se accepta retur in cazul produselor deteriorate.